Xəbər xətti

22-09-2017

21-09-2017

Yazarlar





Rublika
Arxiv
«    Sentyabr 2017    »
BeÇaÇCaCŞB
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Sorğu

Arıqlamağın ən asan üsulları

Baxılıb: 437     Tarix: 09-09-2017 18:46   

Elmi şəkildə sübut olunmuş üsulları oxusanız uzunmüddətli detokslar, aclıq, sizi bədbin edən dieta proqramlarından canınız qurtaracaq.

Sumqayitfakt.Az xəbər verir ki, bu üsullarla tam arıqlaya biləcəksiniz. Uzunmüddətli pəhrizlər ve bahalı idman zallarını bir kənara buraxaraq bu arıqlama üsullarına nəzər salın. Bu məsləhətlərin sayəsində həm arıqlayacaqsınız, həm də sağlam yaşayacaqsınız. Uzun vaxt aparan reseptlər, detokslar ve son zamanlarda dəbdə olan olan əməliyyatlar yerinə ağrısız, əsəbləri pozmayan bu üsullarla arıqlamaq daha asan olacaq.

1. Bol su için!


İçməli su 1-1.5 saat ərzində metabolizmanın surətini 24-30% artırır. Bu daha çox kalori deməkdir.

2. Səhər ən azı 1 yumurta yeyin!


Az yağlılığı və yüksək proteini olan yumurta xüsusilə səhərlər, ac oyandığınız zaman gözəl başlanğıcdır. Az yağlılığı olan omlet də səhər yeməyində faydalıdır. Verəcəyiniz çəkiyə görə, yumurtanın sayını 2, yaxud 3 də edə bilərsiniz.

3 Qəhvə için!


Qəhvə ətrafında bir çox müzakirələr olub, eyni zamanda tərkibində xeyli antioksidant olan qəhvə metabolizmi sürətləndirir. Araşdırmalar göstərir ki, qəhvədə olan kofein maddələr mübadiləsinin 3-11% artmasına səbəb ola bilər və həmçinin yağın yanma səviyyəsini 10-29% artıra bilər. Ancaq, bu qəhvə Türk qəhvəsi və ya tərkibində əlavə qatqılar olmayan qəhvə olmalıdır. Unutmayaq ki, bazarda istehlak edilən bəzi qəhvələrdə qatqı maddələr çoxdur.



4. Gündə ən az bir fincan yaşıl çay için!


Yaşıl çay yağları yandıran kofein və güclü antioksidanlarla zəngindir. Unutmayın ki, metabolizmanı ən çox sürətləndirən yaşıl çaydır.

5. Qidanı kokos yağı ilə bişirin.


Tədqiqatın nəticələri: Orta zəncirli trigliseridlərlə zəngin olan Kokos yağı gündə 120 kalori ilə metabolik dərəcəni artırır və günlük kalori alımını 256 kalori azaldır.

6. Şəkərlə vidalaşın…


Xüsusilə çaya, qəhvəyə şəkər əlavə etməyin.

7.Karbohidratlardan uzak durun!


Un məmulatları ilə vidalaşın. Çörək, tort, şirniyyat qanda şəkərin artmasına səbəb olur.

8. Gün ərzində yediklərinizin siyahısını tutun. Bununla da qidalanmanızı idarə edin.


9. Anidən ac olduğunuz vaxt əlinizin altında sağlam qidalar olsun. Məsələn meyvələr, fındıq, çərəzlər, yoğurt və s.


10. Acı bibər yeyin!


Acı bibər metobolizmanı ən sürətlə artıran qidalar sırasındadır.aznews.az

loading...


Xəbərə şərh yaz
Adınız:*
E-Mail:*
Şərhiniz:*
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Sual:*
Saytımızın adının ilk hərfini yazın
Cavabınız:*
Kodu yazın: *
yenilə, əgər kod görünmürsə
Reklam
Əsas xəbərlər